Wycieczka górska

W dniu 30 września 2017 roku, podczas szczególnie słoneczego dnia, uczniowie ZSP w Kościelcu uczestniczyli w kolejnej wycieczce  turystyki kwalifikowanej z ramienia ROP PTTK w Częstochowie.
Trasa przebiegała następująco: Bielsko Biała – (kol. linowa, gondolowa) – Szyndzielnia – Klimczok 1117 m n.p.m. – Szyndzielnia – Jez. Wielka Łapa – Wapiennica pętla autobusowa.
Autokarem przyjechaliśmy do Bielska Białej, następnie kolejką linową wjechaliśmy na górną stację   w pobliżu szczytu Szyndzielnia. Po przejściu małego przewyższenia, dotarliśmy do szczytu Szyndzielnia (1028 m n.p.m.), po czym udaliśmy się do schroniska PTTK na Klimczoku (1034 m n.p.m.) na szczycie Magura. Po krótkim odpoczynku i regeneracji sił „zaatakowaliśmy” szczyt Klimczok, skąd podziwialiśmy wspaniałą panoramę Beskidów. Po naładowaniu „baterii” ruszyliśmy delikatnie w dół do schroniska „Szyndzielnia”. Następnie żółtym szlakiem zeszliśmy w okolicę  Jez. Wielka Łąka skąd po 20 minutach dotarliśmy do parkingu.
Dzieci maszerowały bardzo dzielnie, podziwiały piękny krajobraz górski i cieszyły się wzajemnym towarzystwem. Śmiechom i żartom nie było końca.
Przodownik górski pan Marek Klecha pochwalił dzieci za zachowanie, a rodziców za zachęcanie swoich pociech do aktywnej formy wypoczynku.
Uczniowie szkoły w Kościelcu dziękują panu Markowi Klecha za wspaniałą wędrówkę i podzielenie się swoimi wiadomościami na temat historii i geografii Polski.

Opiekun grupy
Katarzyna Kołomycew

Nasz Facebook
Ważne informacje

Zespół Szkolno- Przedszkolny w Kościelcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych

i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://spkoscielec.pl/