„Szlakiem Piastowskim”

W dniach 10-12 czerwca uczniowie klasy III i klasy II wyjechali na wycieczkę ,,Szlakiem Piastowskim”. W ciągu trzech słonecznych dni wraz z przewodnikiem zwiedziliśmy Katedrę w Gnieźnie oraz rezerwat archeologiczny w Biskupinie. Jechaliśmy kolejką wąskotorową z Biskupina do Żnina. Zobaczyliśmy skansen budownictwa drewnianego wsi wielkopolskiej w Ostrowie Lednickim, gdzie trzeba było dopłynąć promem. W Poznaniu wszyscy podziwialiśmy Rynek z renesansowym Ratuszem i słynnymi ,,koziołkami poznańskimi”. W Kórniku zwiedziliśmy neogotycki zamek z XIII w. W Strzelnie oglądaliśmy zabytki miasta i zwiedzaliśmy ,,Mysią Wieżę” w Kruszwicy. Trzy dni minęły bardzo szybko. Dzieci wróciły w dobrych humorach i z wieloma ciekawymi pamiątkami.

Opiekunowie wycieczki: Adriana Kaczmarczyk- Postawa i Małgorzata Dąbrowska

DSC01744 DSC01793 DSC01766  DSC01754DSC01738 DSC01732 DSC01719 DSC01709 DSC01689 DSC01684

Nasz Facebook
Ważne informacje

Zespół Szkolno- Przedszkolny w Kościelcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych

i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://spkoscielec.pl/